Kā strādā SEO mārketings?

Interesē jautājums – kas ir SEO? Īsi sakot, tā ir meklēšanas programmu optimizācija. Šī veida plāns slepj sevī sarežģītu interneta lapas attīstību un vēl tās popularizēšanu tīmeklī, lai sasniegtu kādu no pirmajām pozīcijām meklēšanas programmas rādīšanas rezultātos. SEO mājas lapas optimizācija var arī būt izskaidrota savādākā variantā, proti, kā kanālu datu plūsmas piesaistīšanu lapai un sava veida rīku meklēšanas robotu ietekmēšanai, priekš tam, lai sasniegtu līdera vietu meklēšanā. Parādās jautājums, kādēļ jau ir tik būtiski būt meklēšanas rezultātu pirmajās vietās. To varētu izskaidrot ar meklēšanas programmu statistiku jeb meklēšanas atslēgvārdu ievadi, kas tad atspoguļo cilvēku vēlmi kaut ko nopirkt. No kopējās datu plūsmas apjoma 95% iekļūst meklēšanas rezultātu 1. lpp, bet tikai no 60% līdz astoņdesmit procentiem – pirmajā līdz trešajā lpp. Ikkatrs uzņēmējs vēlēsies pievilināt šādu interesi savam uzņēmumam (brendam, precēm), līdz ar to būs svarīgi pielikt visas pūles, priekš tam, lai iekļūtu meklēšanas rezultātu līderos.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

Reklāma tagad un tās seo ietekmes vēsture

Cenšoties meklēt, kā uzsāka darboties digitālais mārketings un arī mājas lapas optimizācija, varētu atzīmēt, kā tas pamazām pārveidojās tieši no neveiklā ieroča par augsti tehnoloģisku instrumentu. Attīstības laikā SEO optimizācija ir pārdzīvojusi sekojošus pamata etapus:
• līdz pat 1998.g. – sākumposms. Tad vietne bija reklamēta, izmantojot surogātpasta atslēgas. Mūsu laikmetā, ņemot vērā mūsdienu reklāmas tehnoloģijas, šī tehnika liekas “slikta” jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• No 1998. līdz 2009.gadam iesākās PageRank laiks. Google meklētājs ir ieviesis šo algoritmu, mēģinot noteikt interneta lapas vietu, pamatojoties uz to saišu skaitu, kas pastāv uz šo lapu internetā;
• Kopš 2009. gada seo optimizācija saka prasīt daudz lielāku vērību. Meklētājprogrammas piesaka karu saitēm un ievieš ranga rādītājus. No šī brīža vajadzīga atbilstoša satura un arī pārdomātas mājaslapas struktūras izstrāde, līdz ar to laba mājas lapu izstrāde uzsāka aizņemt vairāk laika kā arī līdzekļu;
• 2016. gads bija tas gads, kurā galvenās meklētājprogrammas uzsāka ieviest algoritmu ranga paketi. Online vides pārziņiem beigās kļuva skaidrs, ka tiem bez pārtraukuma jāmeklē, kādi atslēgas vārdi būs atbilstošākie, jāpadara lapa ērtāka, jāpapildina ar augstas kvalitātes kontentu, jāstrādā pie paša koda optimizēšanas un noformējuma uzlabošanas.
Milzīgais pārveidojumu ātrums SEO sniedz iespēju izsecināt, ka būtu nepieciešams izsekot pašām jaunākajām informācijas ziņām meklētājprogrammu izplatīšanas jomā, tādējādi mājas lapas izveide nokļuva pavisam jaunā līmeni. Tiešām tikai tā var rēķināties ar augstu reklāmas efektivitāti.

Speciālists, kura mājas lapas izveide būs atbilstoša visām prasībām

Kad pienak brīdis, ka Jūs meklējat kādu, kam būtu iespējams deliģēt savas mājas lapas optimizācija un reklamēšana, galvenais ir atcerēties, kad šis process būtu jāizdara profesionālai komandai vai speciālistam. Pastāv vairāki veidi, kā tos sameklēt un organizēt sadarbību. Paši cilvēki domā, kad atsevišķs seo speciālists varētu strādāt strādāt pie viņiem firmā, taču to visbiežāk izraugās tieši tie īpašnieki, kuri domā šauri un nevar saredzēt kopējo bildi par darbu, un arī īsti nesaprot, kas ir seo un digitālais mārketings. Šeit galvenais arguments ir tāds, ka atsevišķs darbinikes – seo speciālists, strādās vien pie sava darba devēja projekta. Bet šādam lēmumam būs vairākas negatīvas sekas – tāda veida speciālists ievērojami daudz maksā, tam jāsniedz prēmijas un atvaļinājumi. Protams, lielai kompānijai ir ienesīgi, ja tā personāla sastāvā ir sava veida reklāmas aģentūra ar saviem speciālistiem. Taču citiem vislabāk sameklēt, kāda tieši digitālā mārketinga aģentūra varētu būt piemērota viņu budžetam un mērķim. Šajā gadījumā darbinieka izdevumā būs tieši pils seo stratēģija un audits, pēc kuras būs realizēta pilnveidošana un, ja būs nepieciešams – mājas lapas izveide. Droši var arī mēģināt uzzināt, cik ļoti ienesīga ir google reklāma un pelnīt vēl ar dazdiem citiem variantiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *