Tieši uz jautājumu – kas ir seo, ir vienkārša atbilde – SEO ir meklētājprogrammu optimizācija. Taču, kas jau ir šis termins, nepieciešams detalizētāks skaidrojums. Pati seo optimizācija veicina to, ka tiek realizēta mājas lapas optimizācija, pēc kuras notiek tās pilnveidošana, lai padarīt to ērtu klientam un sasniegtu vienu no augstākajām pozīcijām meklētājprogrammu rezultātos. Sniegtie seo pakalpojumi varētu būt definēti arī kā kanālu trafika piesaistīšanai Jūsu mājas lapai, kā arī sava veida rīku, priekš tam, lai ietekmētu meklēšanas parlūkus, tādā veidā iegūstot līdera pozīcijas. Kāpēc ir tik nozīmīgi būt 1.vietā? Pēc statistikas no kopējā trafika apjoma 95% atrodas tieši rezultātu pirmajā lappusē, bet astoņdesmit līdz seždesmit procenti – no pirmās līdz trešajai lapai, tāpēc būtu būtiski īstenot visu iespējamo, lai mēģināt tikt meklēšanas rezultātu līderos.
Ir pasūtīti seo pakalpojumi, kas nākamais?
Pirms prasīt, lai seo speciālists novieto Jšūu vietni pirmajā vietā, ir pats mājas lapas mērķis – vai tā būs informatīva lapa, komerciāla un ko Jūs vēlaties iegūt, vai, piemēram, Jūsu peļņas avots būs google reklāma, vai arī kas cits. Kas ir seo un no kā tas sastāv? Kad ir realizēta mājas lapas izveide, lapa ir jāindeksē google un yandex meklētājos, tā kā līdz tam lapu neviens neredzēs. Nākamais būs jaatseko trafiks, ko seo speciālists pieslēgs un kam sekos līdzi. Tālāk seko tehniskais seo audits, kur ir jākonstatē tas, ka lapa darbojas nekļūdīgi, un atbilsts meklēšanas prasībām. Vēlāk, kad novēršat kļūdas mājas lapā, tiks veikti jau mārketinga pakalpojumi un būs saplānota seo stratēģija, kas īsteno pasūtītāja ieceres.
SEO vai mārketinga pakalpojumi, kurā vietā var sameklēt savu profesionāli?
Brīdī, kad tiek vajadzīgi seo pakalpojumi, Jums būs vajadzīga digitālā mārketinga aģentūra, kas varēs nodrošināt Jums labāko opciju. Bet pirms tam, kā izvēlēties kādu konkrētu kompāniju, sākumā izpētiet atsauksmes, jo jebkāda reklāmas aģentūra ir atrodama tiešsaistes pasaulē, protams ir pieejama ari informācija par to. Pirms slēgt ilglaicīgu līgumu, noskaidrojiet, vai šī mārketinga aģentūra var piedāvāt Jums līgumu uz izmēģinājuma laiku, kā piemēram, trīs mēnešiem. Tā kā labs seo speciālists varēs paradīt rezultātu tik īsā termiņā. Uzziniet, kāda ir pati seo stratēģija attiecībā uz Jums un cik lomu tur spēlē google reklāma, un izrunājiet budžetu. Tādā veidā sapratīsiet, cik nopietna reklāmas aģentūra ir un ko tad tā tieši var piedāvāt.